6 Şubat 2015 Cuma

438.BİZİM GERÇEK HAYATIMIZ DOĞUMDAN SONRA BAŞLIYACAK!!

“Allahümme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim"
Bismillahirrahmanirrahim


Ölümden sonra hayat var mı? Peki ya Allah? Aşağıda farazi bir diyalog var çok hoşuma gitti paylaşmak istedim. Belki ölümden sonraki hayatı reddeden birilerinin düşünmesine sebep olur.

Hamile bir kadının karnında ikiz bebekler konuşuyor, biri imanlı diğeri imansız.

İmansız:
Doğumdan sonra bir hayat var deniyor. Sen doğumdan sonraki hayata inanıyor musun?


İmanlı:
Tabiî ki, doğumdan sonra bir hayat olduğunu haber veren oldu, doğumdan sonra olacaklara hazır olmalıyız, burada iyice güçlenmeliyiz.

 Bu hayatın tam olarak nasıl olduğunu bilmiyorum, ama bilinen bir şey var, biz göbek bağı ile yaşıyoruz. Bu göbek bağının sahibi olmalı. Buna anne deniyor ve doğumdan sonra onu göreceğiz .

İmansız:
Anne mi? Sen anneye mi inanıyorsun? Peki o nerede o zaman? 

İmanlı:
O heryerde , o 
bizim etrafımızda, onun sayesinde biz  yaşıyoruz. O olmasa biz nasıl oluruz ki?

İmansız:
Yeter bu saçmalıklar, ben gözümle gördüğüme inanırım, ben anne falan görmedim, olmayan görülmeyen şeye nasıl var denilir ki? 
 Doğumdan sonra hayat falan yok!...zaten oradan hiç kimse geri de gelmedi.

İmanlı:
Her şeyi tam detaylarıyla bilmiyorum, ama şunu biliyorum ki , doğumdan sonra anneyi göreceğiz ve o bizimle ilgilenecek. Hem orada ışık, sevinç olacakmış… Mesela kendi ağzımızla yemek yiyebilecekmişiz. Bacaklarımızla yürüyebilecekmişiz.

İmansız:
Bu da çok komik! Bizim kendi göbek bağımız var, onun sayesinde besleniyoruz…Yürümek ise bir kere mümkün değil çünkü göbek kordonumuz çok kısa. Buradan da anlaşılıyor ki doğumdan sonra hayat mantıken mümkün değil .

İmanlı:
 Ama ben inanıyorum ki kardeşim "bizim gerçek hayatımız doğumdan sonra başlıyacak!..."

"Allahümme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim"

Tüm hata ettiklerim nefsimden, isabet ettiklerim Allah(cc)’dandır.

EN DOĞRUSUNU ALLAH cc BİLİR

Hiç yorum yok: