12 Mart 2013 Salı

PAYLAŞMAMAK BENCİLLİK OLURDU


“Allahümme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim”

Bismillahirrahmanirrahim

İtikadla ilgili konulara girdim biliyorsunuz.Bunlar önemli , kavranması , sindirilmesi ve idrak edilmesi gerekli konular olduğu için yeni bir yazı için biraz beklemeyi düşündüm..Kendimden biliyorum.. benim bu konuları idrak etmem biraz zaman almıştı.

Bundan sonraki yazım” Bi’dat ehli” ,beni çok etkileyen bir konu ve sonra müthiş bir konu gelecek (inşallah) “Allah’ın cc zatı ve sıfatları”. Ağır ama etkileyici konular.

Benim yapım itibari ile herhangi bir konuda zor ikna olan biriyim bu yüzden hep delil ararım.Tabi ki inanç konusunda delile ihtiyacım yok;Rabbimin emri benim için yeterlidir.Ama ben İslamiyeti sonradan öğrenen biri olarak çevremde de benim eski halim gibi olan kişiler var ve çok doğal olarak onlara öğrendiklerimi anlatırken bana hep delil soruyorlar (bu deliller benimde kafamda herşeyin yerli yerine oturmasına da yararlı oldu) bu yüzden ben de ayet,hadis ve alimlerin icmalarını ve kıyaslarını öğrenmeyi gerekli buldum.Sizlere de yazdıklarım benim konuyu idrak ediş sıram.Hangi ayeti duyunca konuyu kavradım hangi hadis onu pekiştirdiyse o sıralamayla yazmaya çalışıyorum.

Yazılar biraz uzun geliyor olabilir size ama sabırla okumaya çalışın inşallah.Bilin ki o bir çok kaynağın özeti ve biraraya getirilmiş hali.Bu yazıları isimlerini zikretmediğim Ehl-i Sünnet alimlerin ,hocaların tefsirlerinden,hadis kitaplarından,ilmihallerinden,kitaplarından,yazılarından, sohbetlerinden yararlanarak hazırlıyorum.Bazen birçok kaynağı biraraya getirerek,bazen konuları özetleyerek,bazen yazılarını aynen alarak oluşturuyorum.Buraya aldığım yazılar benim o konuyu idrak etmemi sağlayan veya en etkilendiğim veya en çarpıcı bulduğum alimlerin yazılarıdır.Bana öğrettikleri her bir harf için Rabbim cc onlardan büyüklüğü kadar razı ve hoşnut olsun;cennetinin 8 kapısından da girmeyi ve cemalini en çok görenlerden olmayı nasip etsin.

Ve şimdi ben de benim gibi İslamiyeti sonradan öğrenmek isteyenlere; özelliklede okumaya,araştırmaya vakit ayıramayanlarla öğrendiklerimi paylaşmak istiyorum.

Allah’a emanet olun.

SON OLARAK...

Her ne kadar birbirimizi tanımasakta hergün Türkiye’den ve diğer ülkelerden bu bloğu ziyaret eden dostlarla tek ortak noktamız ALLAH 
(Celle celaluhu)‘de buluşuyoruz.Bundan öte bir sevgi ve dostluk bilmiyorum ben .

Allah’tan 
(Celle celaluhu)geldik, Allah’a (Celle celaluhu)döneceğiz...... Tekrar Allah’ta buluşmak üzere....

“Allahümme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim”


Tüm hata ettiklerim nefsimden, isabet ettiklerim Allah(cc)’dandır.


EN DOĞRUSUNU ALLAH cc BİLİR

Hiç yorum yok: