29 Mart 2014 Cumartesi

306.NAMAZ BİRAZDA ŞU DEMEK!!

“Allahümme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim"
Bismillahirrahmanirrahim

Allah’ım yine ben geldim.
Yüzüm yok ama yine de geldim.
Bu gelişi sevmek say ,
Bu gelişi pişmanlık say ,
Bu gelişi keffaret say ,
Bana gelmeyi verdin .
Hevesim say ,
Zaaflarımı sevmediğime say ,
Ellerimi kaldırıp getireceğim tekbir ile önümde kalbimde ve tüm zihnimde olanları elimin tersiyle geriye attım say,
Huzuruna kapandım say ,
yüceliğinin önünde eğiliyorum say ,
Yalnız sana secde eden bu yüreği başkalarının önünde eğdirme say ,
Yanlışlarımı sevmediğime say ,
Ben seni seviyoruma say ,
Beni bana bırakmaya say ,
Bak burdayıma say ,
N’olur yüzüme sürdüğüm ellerimi geriye indirmeden affıma say . .
Bu gelişi ,
eğilişi ,
bükülüşü ,
secde ve duruşu ,
Seni sevdiğime şahit say . .


M.Deveci


"Allahümme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim"

Tüm hata ettiklerim nefsimden, isabet ettiklerim Allah(cc)’dandır.


EN DOĞRUSUNU ALLAH cc BİLİR

Hiç yorum yok: