4 Ağustos 2013 Pazar

114.RABBİMİZİN cc 5.NASİHATI

“Allahümme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim"
Bismillahirrahmanirrahim

Allâh-u Te'âlâ buyuruyor ki: "Ey Ademoğlu! Tevbeyi eksik edip de beklentisini uzun tutanlardan, amel etmeksizin âhireti(n sevabını) umanlardan, âbidlerin sözünü konuşup, münafık işi yapanlardan olma!
Böyle bir kişi kendisine verilene kanaat etmez, engellenince sabretmez, hayrı emreder ama kendisi işlemez, şerri nehyeder ama kendisi vazgeçmez, sâlihleri sever oysa onlardan değildir, münafıklara buğzeder, halbuki kendisi de onlardandır. Yapmayacağı şeyleri söyler, emrolunmadığı şeyleri yapar, alırken tam alır, verirken tam vermez.
Ey Ademoğlu! Her yeni gün, toprak sana hıtab etmiş olduğu sözünde mutlaka: 'Ey Ademoğlu! Benim sırtımda geziyorsun, sonra (öldüğünde) karnımda gizleneceksin. Benim sırtımda canının istediklerini yiyorsun, ama benim karnımda seni kurtlar yiyecek. Ey Ademoğlu! Ben ürperti eviyim! Ben sual cevap eviyim!
Ben yalnızlık eviyim! Ben karanlık eviyim! Ben yılanların ve akreplerin eviyim! Artık (îmân ve ibâdetle) beni mâmur et, beni harâb etme.' der." (Ğazâtî, Mecmu'atü'r-rasâii':7/89)


Rabbimizin 104 Kitaptaki Öğütleri (Meva'ız-i Kudsiyye)

"Allahümme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim"


Tüm hata ettiklerim nefsimden, isabet ettiklerim Allah(cc)’dandır.

EN DOĞRUSUNU ALLAH cc BİLİR

Hiç yorum yok: