22 Nisan 2018 Pazar

NAMAZ KILMAYANLARIN DİKKATİNE!!

“Allahümme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim”
Bismillahirrahmanirrahim 

Şeytan, Şeytan olmadan evvel ismi Azazil idi ve bin yıl Allah’a cc ibadet etti ; meleklere nasihatler eder,onlara Allah’a ibadet etmenin adabını öğretirdi.Allah cc Hz. Adem’i as yaratınca ona secde etmelerini emretti (bu insana secde değildir. Bu Allah’ın emrine boyun eğmektir)Azazil bir cindi;ateşten yaratılmıştı (melek olsaydı itaat ederdi çünkü melekler sadece itaat ederler.)Ve “ben ateşten o ise topraktan yaratıldı ben ondan üstünüm secde etmem” dedi. 


Evet Azazil Allah’ı inkar ettiği için değil (ateistlerin dikkatine! Şeytan Allah’ı biliyor, O’na bin yıl ibadet ediyor) O’nun emrine itaat etmediği için (namaz kılmayanların dikkatine!) ŞEYTAN oldu.Yani secdeyi terketti üstelik secdesizliği de savunmaya kalkıştı ve kafir oldu. 

Bu ne kadar çarpıcı bir örnek bunu idrak edebildiğimiz an zaten O’nun emirlerine uymamayı göze alamayız hiç şüphesiz. Rabbimizin cc Hz.Adem as ile bize ilettiği bu ilk secde emrini bizler de şayet yapmıyorsak hemen başlayalım ve başlatalım inşallah.

Bana bir kul olarak nimetler veriyorsun bense Senin emrini yerine getirmiyorum ama yine de Sen o yüce merhametinle muamele ediyorsun..........

Cebrail as 4,,000 ahiret senesi iki rekat namaz kılıyor ve “Ya Rabbi! Kainat yaratıldığından beri acaba böyle namaz kılan başka kulun oldu mu?” diye soruyor.

Allah cc buyuruyor: Ahir zamanda gelecek olan ümmet-i Muhammed’den bir kulum hatayla, kazayla, her türlü düşünceler içinde ve kaç rekat kıldığını bilmeyerek iki rekat namaz kılacak. Onun kıldığı iki rekat namaz Senin (Cebrail as) 4,000 senede kıldığın iki rekat namazdan daha makbul olacak.


Hz.Cebrail as neden diye sorunca :Allah cc buyuruyor:"Çünkü onlar düşmanımı yıkarak huzuruma gelecekler. Sende düşman yok ki.Onlar dünya muhabbetinden vazgeçecekler,nefislerinin şerrinden kurtulacaklar, şeytanın aldatmasından vazgeçecekler."

Merhametlilerin en merhametlisi Yüce Allah’ım , ben Şeytanın yaptığını yapmıyacağım; Ben Sana itaat ediyor ve şu an secdeye kapanıyorum.

“Allahümme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim”


Tüm hata ettiklerim nefsimden, isabet ettiklerim Allah(cc)’dandır.

EN DOĞRUSUNU ALLAH cc BİLİR

Hiç yorum yok: